”Kulanka Addis Ababa waxaan u aragnaa talaabo loo qaaday dhinaca dib-u-heshiisinta”Ergeyga QM ee Soomaaliya Nicholas Kay
Nairobi 27.Aug 2013 (SDN)- QM ayaa markii ugu horeysay si toos ah uga hadashay rajada ay ka qabto wada hadallada magaalada Addis Ababa ee dalka Itoobiya uga soconaya wafuuda ka kala socta dowladda federaalka Soomaaliya iyo maamulka Jubbaland. Ergeyga QM ee Soomaaliya Nicholas Kay ayaa isaga oo ku sugan magaalada Addis Ababa ee dalka Itoobiya…
